FAQ

Ai vreo problemă? Click pe întrebare și află răspunsul!



Înainte de cumpărare

Cum pot căuta rapid un produs anume pe pagina Bolf.ro?

Pentru a căuta eficient un produs în magazinul Bolf.ro, scrieți denumirea produsului în spațiul cu o lupă în colțul din dreapta sus, sau folosiți meniul din partea de sus a paginii. Mai întâi alege dacă te interesează îmbrăcămintea pentru bărbați sau pentru femei, apoi selectează o categorie de produse.

Cum pot plasa o comandă?

Comenzile în magazinul nostru pot fi plasate prin intermediul site-ului https://www.bolf.ro/ telefonic sau email. Instrucțiuni detaliate despre cum să cumpărați online pot fi găsite aici: Cum să cumpăr? Cum să cumpăr? În caz de orice probleme sau neclarități vă rugăm să contactați Biroul Infolinie pentru clienți, consultanții noștri vor ajuta și consilia telefonic sau prin e-mail.

Ce date sunt necesare pentru plasarea comenzii?

Pentru a efectua o comandă prin intermediul site-ului Bolf.ro , trebuie să aveți în primul rând o adresă de e-mail activă. În plus în formularul de cumpărare trebuie să furnizați datele personale și de contact necesare pentru comandă și expediere: nume și prenume, adresa de livrare, numărul de telefon pentru curier. La plasarea unei comenzi prin telefon, nu este necesară adresa de e-mail.

Care este termenul de realizare a comenzii?

Timpul de realizare a comenzii depinde de forma aleasă de plată și de curierat Detalii găsiți aici: Perioada de procesare a comenzii Perioada de procesare a comenzii

Există vreo sumă minimă pentru care trebuie să plasez comanda?

Da, expediem doar comenzi în valoare de la minim 60 lei.

Cum voi fi informat despre plasarea comenzii?

Confirmarea comenzii plasate corect va fi trimisă sub forma unui mesaj la adresa de e-mail furnizată. Cel mai sigur confirmarea este trimisă imediat după plasarea comenzii, dar uneori trebuie să așteptați până la câteva minute. Dacă nu găsiți confirmarea în folderul principal de pe e-mail, verificați folderul Spam.

Care sunt metodele de plată?

În magazinul Bolf.ro avem mai multe metode de plată. Alegerea metodei de plată trebuie făcută în ultima etapă a plasării comenzii. Oferim metoda de plată: plata online ( PayU), transfer bancar tradițional în contul nostru, sau plata la curier-ramburs. Detalii vedeți aici: Modalități de plată Modalități de plată

Vreau să fac un cadou pentru o persoană apropiată, cum pot comanda un card cadou?

Poți face comandă de voucher cadou aici: Voucher cadou: Voucher cadou Instrucția de folosirea a cardului cadou vezi aici Voucher cadou

Există opțiunea de ambalarea a produselor în cutie cadou-decorativă?

Da, avem așa opțiune de ambalarea a produselor în cutie cadou, care arată excelent. Poți alege această opțiune în faza finală a cumpărăturilor. Mai multe detalii vezi aici Împachetează un cadou: Împachetează un cadou


Procesul plasării comenzii

Pot schimba adresa de livrare dacă comanda a fost deja expediată?

Din păcate comanda care a fost expediată nu mai este sub controlul nostru și nu putem modifica adresa de livrare. Dacă doriți urgent să modificați adresa de livrare, trebuie să luați legătura cu agenția de curierat pentru a încerca modificarea adresei de livrare, dacă încă mai este posibil.

Mărimile disponibile pe Bolf.ro sunt standart? Cum aleg corect mărimea?

Magazinul Bolf.ro, oferă produse de la mulți producători, de aceea mărimile produselor individuale pot varia. Pentru a fi siguri că dimensiunea este selectată corect, înainte de fiecare achiziție, verificați mărimea din TABELUL CU MĂRIMI disponibile pentru fiecare produs.

Ce ar trebui să fac dacă nu am primit confirmarea comenzii prin e-mail?

Dacă după plasarea comenzii nu ați primit pe email Confirmarea plasării comenzii, atunci verificați în Spam. Dacă nu găsiți nici acolo confirmarea, puteți contacta Biroul nostru de servicii pentru clienți, unde la sigur constultanții noștri te vor ajuta. Biroul Serviciul Clienți vezi aici: Concact

Cum plătesc online?

Toate metodele de plată disponibile, inclusiv plățile online pot fi găsite aici: Modalități de plată Modalități de plată. Vă asigurăm că plățile online pe Bolf.ro sunt deservite de sisteme sigure autorizate: PayU.

Pot prelua comanda de la magazinul fizic?

Nu este posibil de preluat comanda de la magazinul fizic.

Câte produse pot adăuga în coș?

În magazinul Bolf.ro nu există limită de adăugare a produselor în coș. De aceea nu trebuie să vă limitați, puteți face achiziții cu adevărat mari ! Dacă valoarea produselor în coș depășește 1000 lei, vei obține automat reducere de 10%. Această opțiune de reducere este posibilă doar dacă se achită online-transfer bancar. (nu este posibil de achitat la curier-ramburs pentru comenzile mai mari de 1000 lei). Te invităm la shopping online pe Bolf.ro!

Cum trebuie să procedez dacă un produs din lista de cumpărături sau coș a fost vândut deja?

Dacă produsul nu este disponibil, faceți click pe mărimea pe care doriți să o comandați. Va apărea un câmp unde trebuie de introdus adresa Dvs. de e-mail, la care vom trimite o notificare atunci când dimensiunea va fi disponibilă. Trebuie de reținut că o astfel de acțiune nu constituie rezervare de produse. Este doar o informație că produsul este din nou la vânzare. Toți clienții care au selectat această opțiune vor primi notificarea și produsul va fi vândut primilor clienți care au reușit să plaseze comanda.

Ce statut are comanda mea și când îl primesc?

Statusul comenzii puteți vedea aici: Etapa de livrare

Există posibilitatea de rezervare a produselor?

Nu există așa posibilitate.

Nu am reușit să plătesc pentru comandă. Ce trebuie să fac pentru a finaliza comanda?

Dacă există vreo problemă cu plata online, vă rugăm să contactați Biroul Serviciul Clienți, consultanții noștri la sigur te vor ajuta. Aceștia te vor ajuta printre altele, trimiterea unui link de plată sau schimbarea metodei de plată- la curier ramburs.

Pot schimba metoda de plată înainte de a trimite comanda?

Dacă produsele încă nu au fost expediate și starea comenzii permite acest lucru în majoritatea cazurilor este posibilă modificarea metodei de plată. În acest caz contactați Biroul Serviciul Clienți.

Cum pot contacta Biroul Serviciul Clienți?

Biroul Serviciul Clienți este disponibil de luni până vineri între orele 9:00-17:00. Consultanții noștri la sigur te vor ajuta. Poți suna la tel: 0040 357 630 003. Sau prin e-mail: shop@bolf.ro


După cumpărături

Este posibil de măsurat hainele când vine curierul??

Nu este posibil. Îmbrăcămintea trebuie preluată de la curier, apoi de măsurat. Dacă se constată că mărimea este necorespunzătoare, produsul poate fi returnat în termen de 30 de zile. Vezi aici cum faci returul: Returnări

Cum fac Returul?

Procedura de retur este descrisă aici vezi click: Returnări

La ce adresă trebuie să trimit Returul?

Coletul retur trebuie trimis la adresa de mai jos:
CzechLogistic – BOLF
Strada Ovidiu FN (DPD DEPO)
Arad - Parc Industrial UTA 2 , hala A
310001 Arad

Care produse nu pot fi returnate?

Produsele cu semne de utilizare nu sunt eligibile pentru returnare. De asemenea este important pentru a putea fi returnate produsele, acestea trebuie să aibă toate etichetele. Vă informăm, de asemenea, că nu este posibilă returnarea sau schimbul măștilor de protecție în conformitate cu art.38 pkt 5 Legea privind Drepturile Consumatorilor (produs de igienă personală).

Cine suportă costul returnării?

Costul returnării este suportat de client. Coletul retur poate fi trimis la adresa nostră prin orice firmă de curierat disponibilă la Dvs în zonă. Detalii despre retur vezi aici click: Returnări

Am primit un produs cu defect. Ce trebuie să fac?

Reclamațiile la Bolf.ro sunt gratuite. Detalii despre Reclamații vezi aici click: Reclamatii

Care este termenul de returnare a banilor pentru produsele returnate?

Banii pentru produsele returnate vor fi returnați în contul Dvs bancar, în termen de maxim 14 zile de la primirea coletului Dvs. Vă informăm că magazinul nu duce evidența coletelor primite. Poți verifica de sine stătator statusul coletului pe pagina curierul prin care ai trimis. După primirea returului, veți primi o notificare-confirmare prin e-mail și o corectare a facturii, banii pentru produse vor fi returnați în termen de 3 zile lucrătoare.

pixel