Reclamații

  • Produsul reclamat care are defect sau este incompatibil cu comanda trebuie trimis împreună cu formularul de reclamație completat sau, dacă defectul produsului nu necesită expedierea lui, trimiteți o fotografie a defectului împreună cu descrierea lui la shop@bolf.ro.
  • Detalii și instrucțiuni:
  • În cazul expedierii pe cont propriu, pachetul trebuie trimis la adresa:
  • Paxy – BOLF
    Ogorului 3G (depozit FAN Courier)
    410554 Oradea
    Tel. 0040 357 630 003
    notă: www.bolf.ro
  • Formularul reclamației versiunea PDF
  • Formularul reclamației versiunea JPG
  • Dacă nu aveți o imprimantă Dvs puteți atașa formularul scris de mână indicând:
  • loghinul tău din magazin și numărul comenzii
  • numele, familia și telefon de contact
  • adresa completă pentru expedierea de retur
  • nr contului și datele pentru transfer a clientului
  • motivul reclamației sau descrierea defectului
  • MARFA EXPEDIATĂ TREBUIE ÎMPACHETATĂ CU ATENȚIE PENTRU A PROTEJA DE DETERIORĂRI ÎN TIMPUL TRANSPORTĂRII
  • În cazul Reclamației cheltuielile suportate de Client vor fi returnate de magazinul Bolf.ro în contul bancar al Clientului în termen de pâna la 14 zile.
  • Reclamația va fi analizată în termen de 14 zile de la data primirii acesteia și veți fi informat despre rezultatul acesteia.
  • Dacă vor apărea oricare probleme, la primirea coletului vă vom contacta prin e-mail.
  • pixel