- Pagina principală
- Reclamații
Reclamații
- Produsul reclamat care are defect sau este incompatibil cu comanda trebuie trimis împreună cu formularul de reclamație completat sau, dacă defectul produsului nu necesită expedierea lui, trimiteți o fotografie a defectului împreună cu descrierea lui la shop@bolf.ro.
- Detalii și instrucțiuni:
- În cazul expedierii pe cont propriu, pachetul trebuie trimis la adresa:
- Paxy – BOLF
Ogorului 3G (depozit FAN Courier)
410554 Oradea
Tel. 0040 357 630 003
notă: www.bolf.ro - Formularul reclamației versiunea PDF
- Formularul reclamației versiunea JPG
- Dacă nu aveți o imprimantă Dvs puteți atașa formularul scris de mână indicând:
- loghinul tău din magazin și numărul comenzii
- numele, familia și telefon de contact
- adresa completă pentru expedierea de retur
- nr contului și datele pentru transfer a clientului
- motivul reclamației sau descrierea defectului