- Pagina principală
- REGULAMENTUL PROGRAMULUI DE FIDELITATE „Bolf Club”
REGULAMENTUL PROGRAMULUI DE FIDELITATE „Bolf Club”
REGULAMENTUL PROGRAMULUI DE FIDELITATE „Bolf Club”
- numit în continuare „Regulament”
- 1. Prezentul Regulament specifică condițiile de desfășurare programului de fidelitate numit „Bolf Club” – denumit în continuare „Program”.
- 2. Organizatorul Programului este BOLF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ cu sediul social în Zielona Góra, ul. Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra, înscrisă în Registrul Antreprenorilor al Registrului Tribunalului Național de către Judecătoria din Zielona Góra - Secția a 8-a Comercială a Registrului Tribunalului Național sub numărul KRS: 0000518284, NIP: 92918610688, REGON: 9291861068, REGON capital social: 9.855.000 PLN , – denumit în continuare „Organizator”.
- 3. Programul se desfășoară prin intermediul magazinului online disponibil la: www.bolf.ro - denumit în continuare „Magazin online”.
- 4. Programul este destinat doar persoanelor fizice cu capacitate juridică deplină, înregistrate în Magazinul Online.
- 5. Statutul de participant la Program se obține în urma consimțământului de participare la Program, luarea la cunoștință prevederilor Regulamentului și consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în condițiile prevăzute în Regulament prin bifarea căsuțelor corespunzătoare la înregistrarea în Magazinul Online.
- 6. Participantul la Program primește puncte în legătură cu plasarea și plata comenzilor care acoperă achiziționarea de bunuri oferite spre vânzare de către Organizator în Magazinul Online (denumite în continuare „Comenzi” sau fiecare separat – „Comanda”). Pentru fiecare 100 RON cheltuiți pentru una sau mai multe Comenzi, un participant la Program obține 5 puncte de fidelitate. Dacă valoarea totală a Comenzilor este mai mică de 100 RON, punctele nu sunt luate în considerare, dar dacă valoarea depășește suma în cauză, punctele suplimentare sunt contorizate după atingerea unui multiplu al totalului de 100 RON în domeniul comenzilor trimise și plătite. Comenzi, de la 100 ron până la 199,99 ron – 5 puncte, de la 200 ron până la 299,99 ron – 10 puncte, de la 300 ron până la 399,99 ron – 15 puncte, de la 400 ron până la 499,99 ron – 20 puncte, de la 500 ron până la 599,99 ron – 25 puncte ș.a.m.d. Când se calculează numărul de puncte pe care un participant la Program le primește pentru Comenzile plasate, valoarea lor totală este rotunjită în jos la cel mai apropiat Ron întreg.
- 7. Punctele câștigate de participant la Program vor fi înregistrate în contul său în termen de 24 de ore de la momentul în care participantul la Program plasează o Comandă care îi dă dreptul să acumuleze puncte.
- 8. În cazul în care un participant la Program, după plasarea unei Comenzi, se retrage efectiv, total sau parțial, din contractul de vânzare încheiat în acest mod, punctele care au fost acumulate pentru această Comandă vor fi recalculate în mod corespunzător prin deducerea unei părți din suma datorată pentru Comanda inițială din suma totală a Comenzii inițiale, prețul de vânzare al bunurilor acoperite de retragere, iar apoi calcularea punctelor în conformitate cu principiile indicate la pct. 6 din Regulament. Dacă într-o astfel de situație suma totală a Comenzilor este mai mică de 100 RON sau un multiplu al acestuia, pe care l-a depășit anterior, punctele de fidelitate acordate vor fi reduse corespunzător.
- 9. Punctele de fidelitate acumulate în contul participantului la Program pot fi schimbate de către participantul la Program pentru o reducere unică de 1 RON pentru fiecare punct de fidelitate care va fi utilizat ca parte a următoarei comenzi selectate de participant în Magazinul Online. Suma maximă a reducerii pentru o comandă nu poate depăși 20% din valoarea comenzii în baza căreia se acordă reducerea.
- 10. Punctele acumulate în contul participantului la Program nu pot fi schimbate cu echivalent în numerar.
- 11. Reducerea unică acoperă întreaga comandă în care se utilizează reducerea, cu condiția ca reducerea să nu fie acordată pentru bunurile oferite spre vânzare în Magazinul Online din categoria „Sale”. La determinarea valorii comenzii în baza căreia se acordă reducerea, în scopul determinării sumei maxime a reducerii, nu sunt luate în considerare produsele din categoria „Sale”, iar punctele de fidelitate nu pot fi schimbate cu o reducere unică și utilizată ca parte a unei comenzi care include numai produse din categoriile menționate mai sus.
- 12. Reducerile obținute în Program nu pot fi combinate cu alte coduri de reducere care pot fi utilizate în Magazinul Online.
- 13. Datele cu caracter personal ale participanților la Program vor fi prelucrate în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a astfel de date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) și a altor prevederi ale legii aplicabile general care protejează drepturile persoanelor vizate. Administratorul datelor personale ale participanților la Program este Organizatorul. Datele personale ale participanților la Program vor fi prelucrate numai în scopuri legate de implementarea Programului. Participantul la Program are dreptul de a accesa și corecta informațiile furnizate de acesta care constituie date cu caracter personal, precum și dreptul de a rectifica, șterge sau limita prelucrarea, dreptul de a se opune prelucrării și dreptul de a transfera datele. În plus, un participant la Program poate exercita dreptul de a retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării bazate pe consimțământ înainte de retragerea acestuia și dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere. Drepturile de mai sus pot fi exercitate prin contactarea administratorului prin e-mail la: admin@bolf.com, telefonic, după finalizarea procedurii de verificare a participantului la Program, la: 734 133 861 și prin poștă la următoarea adresă: Bolf Sp . z o. o., ul. Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra.
De asemenea, puteți contacta responsabilul pentru protecția datelor care supraveghează securitatea tuturor datelor cu caracter personal prelucrate de administrator: iod@bolf.com.
Furnizarea datelor cu caracter personal și consimțământul pentru prelucrarea acestora este voluntară, cu toate acestea, lipsa consimțământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal împiedică participarea la Program. Participantul la program își dă consimțământul pentru prelucrarea datelor sale personale în condițiile prevăzute în Regulament, bifând căsuța corespunzătoare la înregistrarea în Magazinul Online. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate până când există o bază pentru prelucrarea acestora, adică în cazul consimțământului conform art. 6 sectiunea 1 lit. a) din regulamentul sus-menționat, până la retragerea consimțământului, restricționarea sau întreprinderea altor acțiuni care limitează acest consimțământ, inclusiv demisia din Program, sub rezerva unei perioade care să permită afirmarea drepturilor general aplicabile. Datele cu caracter personal pot fi puse la dispoziția, în măsura necesară implementării Programului, în condițiile prevăzute în prezentele Regulamente, numai entităților care garantează implementarea măsurilor adecvate pentru protejarea datelor încredințate. Datele cu caracter personal pot fi puse la dispoziția organismelor administrației publice și entităților care îndeplinesc sarcini publice sau care acționează în numele organelor administrației publice, în măsura și în scopurile prevăzute de lege. Administratorul nu transferă datele participanților la Program într-o țară terță sau organizație internațională și nu le utilizează în scopuri de profilare. - 14. Toate reclamațiile legate de implementarea Programului, precum și întrebările referitoare la Program, trebuie trimise Organizatorului la adresa de e-mail: shop@bolf.ro sau prin poștă la următoarea adresă: Bolf Sp. z o. o., ul. Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra. Reclamația trebuie să includă: numele, prenumele și detaliile adresei participantului la program, precum și o descriere detaliată și justificarea reclamației. În termen de 14 zile de la data primirii reclamației, Organizatorul o ia în considerare și informează participantul la Program, prin e-mail, despre modalitatea de examinare a acesteia. În cazul în care datele sau informațiile furnizate în reclamație trebuie completate, Organizatorul solicită participantului la Program să le completeze înainte de a lua în considerare reclamația. Timpul necesar participantului la Program pentru a furniza informațiile necesare extinde perioada de procesare a reclamației.
- 15. Prezentul Regulament este disponibil la sediul Organizatorului în formă scrisă și postat pe site-ul www.bolf.ro într-un mod care să permită obținerea, reproducerea și înregistrarea conținutului Regulamentului folosind sistemul informatic utilizat de participantul la Program, adică în HTML format.
- 16. Condiția pentru furnizarea serviciilor pe cale electronică, inclusiv cerințele tehnice necesare cooperării cu sistemul informatic al site-ului web pe care este implementat Programul, este utilizarea unui dispozitiv cu acces la Internet.
- 17. Este interzis ca un participant la program să furnizeze conținut ilegal.
- 18. Organizatorul oferă participantului la Program acces la informații actualizate cu privire la riscurile specifice legate de utilizarea serviciilor furnizate electronic pe site-ul pe care este implementat Programul.
- 19. Participantul la Program poate renunța de la participarea la Program în orice moment. Renunțarea la participarea la Program implică renunțarea la utilizarea punctelor acumulate în contul participantului la Program și are ca rezultat ștergerea contului înregistrat de participantul la Program în Magazinul Online. Renunțarea poate fi depusă la Organizator la următoarea adresă de e-mail: admin@bolf.com sau prin poștă la următoarea adresă: Bolf Sp. z o. o., ul. Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra. Renunțarea de la participarea la Program are loc și prin ștergerea contului creat în Magazinul Online de către participantul la Program.
- 20. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul în timpul Programului și de a rezilia Programul, dar fiecare modificare nu poate încălca drepturile deja dobândite de participantul la Program. Participanții la program vor fi informați cu privire la modificările aduse Regulamentului sau rezilierea Programului cu cel puțin o lună în avans. Informațiile despre modificările aduse Regulamentului vor fi trimise participanților la Program folosind datele de contact furnizate în timpul înregistrării.
- 21. Organizatorul respectă prevederile Legii din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice.
- 22. Recunoașterea prevederilor individuale ale prezentului Regulament în modul prevăzut de lege ca invalide sau ineficiente nu afectează valabilitatea sau eficacitatea prevederilor rămase din Regulament. În locul prevederii nevalide se va aplica regula care se apropie cel mai mult de obiectivele prevederii nevalide și ale întregului Regulament. În aspectele nereglementate în Regulamente, reglementările Magazinului online și prevederile legislației române se vor aplica în mod corespunzător, în special prevederile relevante ale Legii din 23 aprilie 1964 - Codul civil, Legea din 30 mai 2014 privind consumul. drepturi, Legea din 23 august 2007 privind contracararea practicilor neloiale de piață.