Termeni și Condiții până în 11.10.2023

Regulamentul obligatoriu pentru persoanele care au efectuat cumpărături până în 06.05.2019 aici.

Regulamentul obligatoriu pentru persoanele care au efectuat cumpărături până în 31.12.2022 aici.

Regulamentul obligatoriu pentru persoanele care au efectuat cumpărături până în 02.07.2023 aici.

Regulamentul magazinului online Bolf.ro in 11.10.2023

I. Definiții și termeni

  • Definițiile și termenii folosiți în regulament înseamnă:
  • 1.1 Client-poate fi orice persoană fizică, juridică sau entitate juridică care își crează un cont pe Site și efectuează o Comandă
  • 1.2 Codul Civil- legea din 23 aprilie 1964 (Monitorul Oficial, din 2018 Nr 16, punctul.93 cu modificări);
  • 1.3 Regulament- Regulamentul pentru furnizarea serviciilor electronice în cadrul magazinului online Bolf.ro;
  • 1.4 Magazin Online (Magazin)- serviciu online disponibil pe www.bolf.ro prin intermediul căruia Clientul poate să efectueze comenzi;
  • 1.5 Marfă-produsele prezentate în Magazinul Online;
  • 1.6 Contract de Vânzare-contract de vânzare a Mărfurilor în sensul Codului Civil, încheiat între Bolf Sp. z o.o. și Client, cu ajutorul folosirii serviciului online al Magazinului cu scopul de a efectua vânzări online și a furniza serviciile necesare în acest domeniu pe calea serviciului electronic.
  • 1.7 Legea privind drepturile consumatorului- legea din 30 mai 2014 ( Monitorul Oficial Nr 2019, poz. 134)
  • 1.8 Legea privind furnizarea serviciilor electronice- legea din 18 iulie 2002 privind prestarea serviciilor electronice ( Monitorul Oficial din 2101, poz 123);
  • 1.9 Comandă- intenția Clientului, care vizează direct încheierea Contractului de vânzare, specificând tipul și numărul de bunuri;
  • 1.10 Consumator- orice persoană fizică ce intenţionează să comande sau să procure ori care comandă, procură sau foloseşte produse, servicii pentru necesităţi nelegate de activitatea de întreprinzător sau profesională. De asemenea persoana fizica care efectuează o tranzacție juridică direct legată de activitatea sa comercială sau profesională, când din conținutul acestei activități rezultă că nu este de natură profesională pentru persoana respectivă, rezultând în special din obiectul activităţii sale economice, puse la dispoziție în baza prevederilor din Registrul central și Informațiile privind Activitatea economică;
  • 1.11 Vânzător Bolf Sp. z o.o., ul. Kożuchowska 32, 65–324 Zielona Góra, NIP: 9291861064, REGON 081225888

II. Dispoziții generale

  • 2.1 Acest Regulament definește regulile de folosire a magazinului online disponibil la adresa www.bolf.ro și regulie de folosire a sericiilor pentru Clienții Magazinului;
  • 2.2 Acest Regulament sunt reglemantările prevăzute în art. 8 din Legea privind furnizarea serviciilor electronice;
  • 2.3 Disponibil la adresa www.bolf.ro magazinul online Bolf.ro fiind condus de către Bolf Sp. z o.o.,
    ul. Kożuchowska 32,
    65–324 Zielona Góra,
    NIP: 9291861064, 
    REGON 081225888
    Întrebările privind comenzile pot fi direcționate la adresa shop@bolf.ro sau tel:
    (plata conform operatorului).
    Întrebările privind schimburile, returnările și reclamații pot fi direcționate la adresa shop@bolf.ro sau la numărul de telefon +40 357 630 003 (plata conform operatorului).
  • 2.4 Acest regulament specifică în special
    • a. regulile înregistrării și utilizării contului în cadrul magazinului online;
    • b. termenii și condițiile de plasare a Comenzii în cadrul magazinului online;
  • 2.5 Utilizarea magazinului online este posibilă cu condiția ca sistemul informațional utilizat de Client și următoarele cerințe minime să fie îndeplinite
    • a. internet browsers opțional: Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Google Chrome, Opera, Safari.
    • b. minimum screen resolution 1024x768
    • c. Java Script
  • 2.6 În scopul utilizării magazinului online Clientul trebuie să aibă acces la calculator sau dispozitiv cu acces la Internet;
  • 2.7 În conformitate cu legislația în vigoare Bolf Sp. z o.o. proprietarul magazinului Bolf.ro își rezervă dreptul de a limita furnizarea de servicii prin intermediul magazinului online persoanelor sub 18 ani. În acest caz Clienții potențiali vor fi avertizați asupra celora de mai sus;
  • 2.8 Clienții pot avea acces la acest Regulament în orice moment prin intermediul linkului de pe pagina de start a siteului www.bolf.ro descărca și tipări;
  • 2.9 Informațiile despre bunurile plasate pe paginile Magazinului online, în general descrierea, parametrii tehnici, funcționali și prețuri, constituie o invitație de încheiere a unui acord în sensul articolului 71 din Codul Civil;
  • 2.10 Mărfurile prezentate în magazinul online ca haine pentru copii sunt destinate pentru copii de la 3 ani și trebuie să fie folosite sub supravegherea unui adult;
  • 2.11 Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate

III. Regulile de utilizare a Magazinului Online

  • 3.1 Clientul are posibilitate de a face cumpărături în Magazin prin înregistrarea contului Clientului sau fără înregistrare;
  • 3.2 Înregistrarea are loc prin completarea și acceptarea formularului de înregistrare disponibil pe una din paginile Magazinului;
    • 3.2.1 Condiția de înregistrare este de a accepta Regulamentul și de a furniza datele personale marcate cu steluță ca fiind obligatorii. În timpul înregistrării, clientul poate să-și prezinte în mod voluntar data nașterii, care în cazul exprimării acordului pentru newsletter punct 3.6 al Regulamentului este folosit exclusiv pentru a trimite o ofertă specială personalizată cu ocazii zilei de naștere
    • 3.2.2 Înregistrându-și un cont Clientul obține acces la istoricul cumpărăturilor sale și acces permanent la datele sale personale și posbilitatea de modificare a lor, pentru un termen în care administratorul are dreptul la prelucrarea acestora, în legătură cu îndeplinirea obligațiilor prevăzute de lege. În plus contul Clientului pemite returnarea și reclamația simplă a produselor cumpărate.
    • 3.2.3 Contul înregistrat al Clientului în cazul lipsei de activitate este șters după 5 ani după efectuarea ultimei comenzi
    • 3.2.4 Clientul în orice moment poate cere de la administrator ștergerea contului de Client, trimițând un email la admin@bolf.com
  • 3.3 În cazul cumpărăturilor fără înregistrare, Clientul va primi împreună cu mesajul de confirmare a plasării comenzii loginul și parola, care îi va permite crearea Contului de Client de asemenea la etapa de finalizare a comenzii, ex.pentru a putea urmări etapa realizării comenzii, modificarea adresei de livrare, retur sau reclamatie pentru produsele cumpărate.
  • 3.4 Administratorul bazei de date a clienților Magazinului Bolf Sp. z o.o. cu sediul în Zielona Góra pe str. Kożuchowska 32;
  • Datele personale ale Clienților Magazinului sunt stocate de către vânzator și asigurate în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European și Consiliul (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și abrogarea Directivei 95/46/WE, cu scopul realizării contractului de vânzare în baza Regulamentului și pentru a acționa la cererea persoanei înainte de încheierea contractului pentru un termen necesar de punere în aplicare în conformitate cu Regulamentul pentru realizarea obiectivelor prevăzute de dispozițiile generale ale dreptului aplicabil.
  • Datele personale ale Clienților sunt stocate pe o perioada necesară pentru realizareaa comenzilor în baza regulilor enunțate în Regulament, luând în considerare termenul realizării de către administrator și a obligațiilor privind dreptul de vânzare online. Furnizarea datelor personale este voluntară, însă necesar pentru realizarea comenzilor. Datele personale necesare pentru realizarea comenzii pot fi puse la dispoziția administratorului pe baza serviciilor în conformitate cu contractele încheiate și entităților autorizate în temeiul reglementărilor aplicabile.
  • 3.5 În scopul realizării contractului de vânzare atât cât clienții înregistrați și cei neînregistrați sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal. În cazul clienților neînregistrați acordul exprimat acoperă prelucrarea datelor în scopul realizării comenzilor, inclusiv încredințarea lor pentru prelucrarea altor entități cu care administratorul a încheiat un contract, în scopul realizării comenzii, iar în cazul clienților înregistrați suplimentar acordul pentru administrarea Contului Clientului. Exprimarea acordului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar, cu toate acestea este necesar pentru plasarea comenzii. Lipsa acordului sau neprezentarea datelor pot împiedica furnizarea serviciilor de către Bolf Sp. z o.o.
  • 3.6 Datele personale ale Clienților Magazinului sunt stocate de către vânzator și asigurate în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European și Consiliul (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și abrogarea Directivei 95/46/WE. Datele cu caracter personal nu sunt transferate într-o țară terță sau organizație internațională și într-o formă care să permită identificarea unei anumite persoane să nu fie stocate mai mult decât este necesar pentru atingerea scopului prelucrării, luând în considerare termenii ce rezultă din necesitatea asigurării executării legilor și obligațiilor aplicabile privind furnizarea serviciilor de vânzare electronică;
  • 3.7 Prin exprimarea acordului separat de către Cumpărător, datele personale prezentate pot fi utilizate diferit în măsura în care este specificat acordul exprimat;
  • 3.8 Clientul în timpul înregistrării sau prin bifarea câmpului corespunzător își poate exprima acordul să primească e-mail newsletter sau sms newsletter.
    Exprimarea acordului de mai sus este echivalent cu exprimarea acordului pentru prelucrarea datelor cu caracter personale de către Bolf Sp. z o.o., în scopul realizării de marketing direcționarea directă a produselor și expedierea la adresa de e-mail sau nr telefon furnizat în format electronic sau folosind echipamente de telecomunicații informaționale comerciale prevăzute în Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea serviciilor electronice de la Bolf Sp. z o.o. cu sediul în Zielona Góra. Acordul este voluntar și poate fi revocat în orice moment
    Dezabonare de la e-mail, SMS, newsletter
  • 3.9 Clientul completând formularul de plată pentru produsele comandate poate suplimentar poate să-și exprime acordul prin bifarea căsuței corespunzătoare [ ] la:
    • a. prelucrarea datelor personale, sub forma unei adrese de e-mail de către Bolf Sp. z o. o. Sp. cu sediul în Zielona Góra, str.( Kożuchowska 32) pentru a completa ancheta cu opinia despre produsul cumpărat/tranzacția realizată în magazinul Bolf.ro și plasarea ei pe pagina Magazinului. Acordul de mai sus este voluntar și poate fi anulat în orice moment în detaliile comenzii;
    • b. pentru transferul de date cu caracter personal, inclusiv adresa de e-mail și informații despre cumpărăturile efectuate/tranzacții efectuate în Magazinul Bolf.ro către următoarele entități:
      • Trusted Shops GmbH Subbelrather Strasse 15c, 50823 Koln, Germania, Registrul Comercial (HRB) 32735, NIP-UE: DE 812 947 877
      • Ceneo.pl sp. z o.o., str.. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, KRS: 0000634928, NIP: 525-26-74-781, REGON 365338986
      • Grupa Okazje Sp. z o.o., Al. Tadeusza Kościuszki 23/25, 90-418 Łódź, KRS: 0000513788, NIP: 725 207 12 27, REGON: 101681944
      • Spółka Skąpiec.pl sp. z o.o., ul. Marii Curie-Skłodowskiej 12, 50-381 Wrocław, KRS 0000412961, NIP 8971781582, REGON 021834370
      • Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043 USA
      • TrustMate S.A. Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław, Polska, KRS: 0000737597, NIP: 8971854393, REGON: 369980751
    Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043 USA în scopul obținerii opiniilor cu privire la produsul achiziționat și sau/ Magazin și pentru a plasa pe paginile entităților menționate. Acordul de mai sus este voluntar și poate fi anulat în orice moment prin trimiterea unui mesaj la adresa admin@bolf.com.
  • 3.10 Clienți magazinului prin intermediul paginii www.bolf.ro au dreptul de a accesa și corecta informațiile pe care le furnizează, dreptul de a le rectifica, ștergerea sau limitarea procesării, precum și dreptul de a transfera datele. În orice moment Cumpărătorul are deasemenea dreptul de a ași retrage acordul fără a afecta legalitatea prelucrării care a fost făcut pe baza acordului înaintea de retragerea acestuia și dreptul de a depune o plângere la organismul de supraveghere.
  • 3.11 Bolf Sp. z o.o. poate priva Clientul de dreptul de a utiliza Magazinul Online precum și de a limita accesul la unele sau la toate resursele Magazinului Online cu efect imediat, în cazul în care Clientul încalcă regulamentul în special atunci când:
    • a. în timpul înregistrării în magazinul online a furnizat date false, inexacte, neactuale care duc în eroare clienții și încalcă drepturile părtilor terțe;
    • b. a comis o încălcare a regulamentului magazinului cât și a persoanelor terțe în special drepturile clienților magazinului online;
    • c. a comis alte acțiuni care vor fi recunoscute de către Bolf Sp. z o.o. ca acțiuni incompatibile cu legea aplicabilă sau principiile generale de utilizare a internetului ori care afectează numele Bolf Sp. z o.o. ;
  • 3.12 Persoana care a fost lipsită de dreptul de a utiliza magazinul online nu se poate înregistra fără acordul prealabil a Bolf Sp. z o.o. ;
  • 3.13 Clientul este obligat în special să:
    • a. să nu furnizeze sau să trimită conținut interzis prin lege, ex. conținut care promovează violența, defăimarea sau încălcarea drepturilor și alte presoanelor terțe;
    • b. să folosească Magazinul Online într-un mod care să nu interfereze funcționarea acestuia în special prin utilizarea de software sau dispozitive specifice;
    • c. care nu iau măsuri cum ar fi: trimiterea sau postarea informațiilor comerciale nesolicitate (spam) în cadrul magazinului online;
    • d. utilizeze Magazinul Online într-un mod în care să nu dăuneze altor clienți Bolf Sp. z o.o. ;
    • e. utilizarea oricărui conținut postat în Magazinul Online numai pentru uz personal;
    • f. să folosească Magazinul Online într-o manieră compatibilă cu prevederile legislației în vigoare pe teritoriul României, prevederile Regulamentului precum și cu principiile de utilizare a Internetului;
  • 3.14 Acceptarea regulamentului este echivalentă cu acordul primirii facturii în formă electronică cerută de prevederile Legii din 11 martie 2004 despre impozitul pe bunuri si servicii;
  • 3.15 Câmpul Contact conține datele de contact a inspectorului responsabil de protecția datelor personale în magazinul Bolf Sp. z o.o. și este responsabil de supravegerea lor.
  • 3.16 Informațiile privind prelucrarea datelor în mod automat de către site-ul www.bolf.ro incluse în Politica de confidențialitate.

IV. Procedura de încheiere a contractului de vânzare și realizare a comenzii

  • 4.1 În scopul încheierii Contractului de vânzare prin intermediul Magazinului online accesați site-ul www.bolf.ro, selectează produsul, marca, culoarea și mărimea, urmați pașii tehnici ulteriori pe baza mesajelor afișate clientului și a informațiilor disponibile pe site;
  • 4.2 Alegerea produselor comandate de către Client se face prin adăugarea lor în coș;
  • 4.3 În timpul plasării Comenzii-până la apăsarea butonului ,,Plasează o comandă’’- Clientul are posibilitatea de modificare a datelor introduse în momentul alegerii produsului. În acest scop urmează mesajele afișate Clientului și infornațiile disponibile pe site;
  • 4.4 ◦ După furnizarea tuturor datelor necesare de către Client, va fi afișat un rezumat al comenzii. Rezumatul comenzii va conține informații despre:
    • a. obiectul comenzii,
    • b. prețul unic și total al produselor comandate și costurile livrării,
    • c. metoda de plată aleasă,
    • d. metoda de livrarea aleasă,
    • e. timpul de livrare.
  • 4.5 Pentru a trimite o Comandă este necesar să acceptați conținutul Regulamentului care furnizează datele personale marcate ca obligatorii și apăsând butonul ,, Comand, către plată’’;
  • 4.6 În cazul în care Clientul și-a dat acordul menționat în punctul 3.9 lit.a) în termen de 14 zile de la momentul plasării comenzii la adresa de e-mail indicată în comandă va primi informații care conțin o solicitare de opinie cu privire la produsul achiziționat/ sau tranzacția în magazinul Bolf.ro care poate fi postată pe pagina Bolf.ro;
  • 4.7 Dacă Clientul și-a dat acordul, cu referire la art 3.9 lit b) site-uri:
    • Trusted Shops GmbH Subbelrather Strasse 15c, 50823 Koln, Germania, Registrul Comercial (HRB) 32735, NIP-UE: DE 812 947 877
    • Ceneo.pl sp. z o.o., str. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, KRS: 0000634928, NIP: 525-26-74-781, REGON 365338986
    • Grupa Okazje Sp. z o.o., Al. Tadeusza Kościuszki 23/25, 90-418 Łódź, KRS: 0000513788, NIP: 725 207 12 27, REGON: 101681944
    • Spółka Skąpiec.pl sp. z o.o., str. Marii Curie-Skłodowskiej 12, 50-381 Wrocław, KRS 0000412961, NIP 8971781582, REGON 021834370
    • Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043 USA
    • TrustMate S.A. Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław, Polska, KRS: 0000737597, NIP: 8971854393, REGON: 369980751
    vor avea dreptul să contacteze Clientul prin adresa de e-mail indicată în comandă, solicitând o opinie cu privirea la produsul cumpărat prin completarea chestionarului. Opiniile obținute în acest fel despre produse, servicii, entități care vând sau care furnizează servicii oferă altor Cumpărători informații valoroase despre calitatea produselor și serviciile din magazinele online;
  • 4.8 Trimiterea Comenzii de către Client declară intenția de a încheia cu Bolf Sp. z o.o. Contract de vânzare , în conformitate cu Regulamentul;
  • 4.9 Contractul de vânzare se încheie în limba română, conținutul fiind conform Regulamentului;
  • 4.10 Promoțiile nu se conectează între ele. Într-o singură comandă este posibil să se utilizeze doar un singur cod de reducere.

V. Achiziționarea de bunuri în cadrul tranzacției intracomunitare de livrare a mărfurilor pe teritoriul UE pentru contribuabilii TVA identificați pentru tranzacțiile intracomunitare

  • 5.1 Când activitatea/tranzacția este considerată ca livrare intracomunitară de mărfuri? Activitatea este considerată ca fiind livrare intracomunitară de mărfuri, în cazul în care sunt îndeplinite următoarele condiții:
    • a. mărfurile vor fi exportate de pe teritoriul țării, înțeles ca teritoriu al Poloniei și are loc desfășurarea activităților prevăzute în art.7 din Legea TVA-ul pe teritoriul unui stat membru altul decât teritoriul Poloniei;
    • b. tranzacția a fost efectuată în beneficiul unui contractor care este plătitor de TVA identificat pentru nevoile tranzacțiilor intracomunitare pe teritoriul UE;
  • 5.2 Cine este contractorul tranzacțiilor intracomunitare?
    Contractorul este plătitor de TVA identificat pentru nevoile tranzacțiilor intracomunitare pe teritoriul UE (adică are un număr valabil TVA în UE) ori este o persoană juridică sau fizică neplătitor TVA, care este identificată pentru tranzacțiile intracomunitare pe teritoriul UE (adică are număr valabil TVA în UE);
  • 5.3 În scopul livrării de mărfuri intracomunitare în magazinul nostru te rugăm să indici datele ,,Firmei’’ care a comandat, selectați țara de destinație și bifați opțiunea ,, Sunt plătitor de TVA în UE. Comand fără TVA și mă oblig să-l plătesc pe teritoriul țării mele’’.
    După verificarea pozitivă a datelor contractorului inclusiv numărul TVA în UE, emitem o factură în conformitate cu legea cu rata 0 TVA;

VI. Livrarea

  • 6.1 Livrarea Mărfurilor are loc în țările enumerate pe pagină fă click pe adresa indicată de client în timpul plasării comenzii;
  • 6.2 Livrarea mărfurilor comandate se face prin, firme de curierat DPD, Fan Curier sau altele doar pe teritoriul României. Costurile livrării sunt specificate pe pagină fă click. În afara frontierei României livrarea se face prin intermediul altor firme de curierat;
  • 6.3 Termenul de livrare este de 3-5 zile lucrătoare de la data trimiterii comenzii de la Depozit la Client.
  • 6.4 Clienții pot avea acces la acest regulament în orice moment prin intermediul serviciului plasat pe pagină bolf.ro sau descărcați și tipăriți. Consolidarea, securitatea, dezvăluirea și confirmarea Clientului și prevederile esențiale ale Contractului de Vânzare a Mărfurilor se efectuează prin trimiterea unei facturi electronice la adresa de e-mail furnizată în sensul art.2 punctul 32 din Legea TVA.

VII. Prețuri și modalități de plată

  • 7.1 Prețurile bunurilor sunt indicate în lei și includ toate componentele, inclusiv impozitul TVA (cu distincția dintre rată) taxe vamale și alte impozite;
  • 7.2 Clientul poate plăti prețul:
    • a. transfer la numărul: RO44BACX0000001739372000 SWIFT: BACXROBU
    • b. Plata cu ajutorul sistemului de plată online PAYU
    • c. Plata la livrare
  • 7.3 Comenzile cu opțiunea de plată la livrare (plata la livrare) sunt posibile doar până în suma de 1199 RON. Comenzile cu sumele ce depășesc pragul de 1199 RON sunt realizate numai cu opțiunea de plată anticipată

Efectele rezilierii contractului

  • În cazul rezilierii contractului vă vom rambursa toate plățile primite de la Dvs, nu mai târziu de 14 zile de la data la care am fost informați cu privire la decizia Dvs de a vă exercita dreptul de reziliere a contractului. Termenul este îndeplinit, dacă trimiteți articolul înapoi înaintea de expirarea perioadei de 30 zile.
    Va trebui să suportați costul direct al returnării articolelor. Puteți utiliza una din formele de returnare oferite de noi, expediere prin curier primită direct de la adresa pe care ați furnizat-o sau returnarea prin intermediul Poștei. Detaliile și instrucțiunile de trimitere pot fi găsite pe pagina retur.bolf.ro. În cazul în care rezilierea din contract a avut loc după trimiterea facturii electronice, cumpărătorul va primi o corectare a facturii electronice pentru care este deacord.
  • 8.1 Consumatorul are dreptul să rezilieze contractul în termen de 30 zile fără indicarea motivului și costurilor, cu excepția costurilor indicate în punctele 8.7, 8.9.
  • 8.2 Termenul limită de reziliere
    • a. contractul de vânzare începe cu preluarea bunurilor de către Consumator sau de o persoană terță desemnată de consumator alta decât curierul, iar în cazul contractului de vânzare care include mai multe lucruri de livrat separat, loturi sau părți- de la luarea în posesie până la ultimul lucru, lot sau parte.
    • b. pentru alte contracte-de la ziua încheierii contractului
  • 8.3 Consumatorul poate să se retragă din contract, prezentând Vânzătorului o declarație contractuală ( inclusiv o declarație în formă scrisă trimisă prin poștă, fax, e-mail, folosind formularul șablon disponibil pe pagina Magazinului Online) Datele de adresă Bolf Sp. z o.o., ul. Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra tel +40 357 630 003, lu-vi orele 8:19, retur@bolf.ro. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți o declarație înainte de expirarea sa.
  • 8.4 În sensul prezentului regulament și funcționarea Magazinului "retragerea din contract" va fi denumită de asemenea ca "retur".
  • 8.5 În cazul retragerii din contractul de vânzare contractul se consideră neîncheiat.
  • 8.6 Vânzătorul va trimite în termen nu mai mare de 14 zile de la data primirii declarației de la Consumator de retragere din contract, va întoarce Consumatorului costurile pentru produsele returnate. Vânzătorul poate refuza returnarea plăților primite de la Consumator până la momentul primirii articolelor sau livrarea dovezii de către Consumator în funcție de care acțiune a avut loc mai întâi.
  • 8.7 Dacă Consumatorul a ales metoda de livrare a lucrurilor în alt mod decât cel oferit de Vânzător, Vânzatorul nu este obligat să returneze Consumatorului costurile suportate suplimentar.
  • 8.8 Consumatorul este obligat să returneze lucrurile Vânzătorului, nu mai târziu de 30 zile din ziua retragerii din contract. Pentru respectarea termenului este necesar returnarea lucrurilor până la expirarea acestuia. Rugăm să trimiteți lucrurile la adresa:
    CzechLogistic – BOLF
    VGP PARK (depozit FAN Courier)
    Intravilan Arad, DN69 FN
    310059 Arad
  • 8.9 Consumatorul este obligat să suporte costurile de returnare a lucrurilor. Nu facem schimb de marimi sau produse în cazul Returului, returnam banii în contul bancar al clientului. Cheltuielile de expediere și ambalare a produselor returnate sunt suportate de Client.
  • 8.10 Consumatorul poate folosi o metodă de returnare a lucrurilor oferită de Vânzător, prin curier, preluat direct de la adresa oferită de Consumator sau returnarea Poștei. Pentru folosirea acestui tip de retur va fi preluată o Cu așa valoare va fi redusă suma, pe care o vom transfera pentru produsele returnate. Detaliile și instrucțiunile le găsiți pe pagina retur@bolf.ro. Dacă retragerea din contract a avut loc după emiterea facturii electronice cumpărătorul va primi o factură electronică corectată pentru care este de acord;
  • 8.11 Consumatorul va fi responsabil pentru scăderea valorii produsului care va fi rezultatul utilizării acestuia în mod ce depășește caracteristica și funcționalitatea lucrului;
  • 8.12 Extinderea termenului de depunere a declarației de retragere din contractul de vânzare și returnare a lucrurilor Vânzătorului de la 14 zile la 30 este dreptul care, nu limitează nici într-un fel dreptul statuar al Consumatorului de retragere din contract și returnarea articolelor Vânzătorului;
  • Termenul limită de reziliere a contractului expiră după 30 de zile de la data la care ați intrat în posesia articolului sau în care o parte terță, alta decât transportatorul indicată de Dvs, a intrat în posesia articolului.
  • Pentru a vă exercita dreptul de reziliere a contractului, trebuie să ne informați despre decizia Dvs de a rezilia contractul printr-o declarație explicită ( exemplu scrisoare trimisă prin poșță, fax sau e-mail).
    Bolf Sp. z o.o.
    , ul. Kożuchowska 32,
    65–324 Zielona Góra,
    NIP: 9291861064,
     REGON 081225888
    Tel: +40 357 630 003
    (lu.-vi.,7-19)
    retur@bolf.ro
  • Efectele rezilierii contractului
  • În cazul rezilierii contractului vă vom rambursa toate plățile primite de la Dvs, nu mai târziu de 14 zile de la data la care am fost informați cu privire la decizia Dvs de a vă exercita dreptul de reziliere a contractului. Termenul este îndeplinit, dacă trimiteți articolul înapoi înaintea de expirarea perioadei de 30 zile. Va trebui să suportați costul direct al returnării articolelor. Puteți utiliza una din formele de returnare oferite de noi, expediere prin curier. Detaliile și instrucțiunile de trimitere pot fi găsite pe pagina retur.bolf.ro. În cazul în care rezilierea din contract a avut loc după trimiterea facturii electronice, cumpărătorul va primi o corectare a facturii electronice pentru care este deacord.
  • 8.13 Dreptul de retragere din contract nu este disponibil Consumatorului în următoarele cazuri:
    • a. În care obiectul serviciului este un articol care nu este prefabricat, produs conform specificațiilor consumatorului sau pentru servirea și satisfacerea nevoile sale individuale.
    • b. În care obiectul serviciului este un articol livrat într-un colet sigilat, care după deschidere din motive de protecție a sănătății sau de igienă personală, precum ar fi Măstile de protectie, nu poate fi returnat.
    • c. În ceea ce privește optiunea de ambalare a produsului pentru Cadou care în conformitate cu punctul Capitolul IV 4.11 - 4.13 din Regulament a fost pe deplin realizat de Vânzător cu acordul Consumatorului.
  • 8.14 Consumatorul nu are dreptul să se retragă din contract, în mod voluntar în cazul contractelor:
    • a. În care obiectul serviciului este un articol care nu este prefabricat, produs conform specificațiilor consumatorului sau pentru servirea și satisfacerea nevoile sale individuale, referire la măstile de protectie.
    • b. În care obiectul serviciului este un articol livrat într-un colet sigilat, care după deschidere din motive de protecție a sănătății sau de igienă personală, precum ar fi Măstile de protectie, nu poate fi returnat.

IX. Reclamație privind Marfa

  • 9.1 Bolf Sp. z o.o. ca vânzător este responsabil față de Client care este consumator în sensul art. 221 din Codul Civil, în temeiul garanției pentru defecte în limitele specificate în Codul Civil;
  • 9.2 Reclamațiile, care decurg din încălcarea dreptului Clientului garantate de lege sau în temeiul acestui Regulament, trebuie adresate la adresa: shop@bolf.ro. Bolf Sp. z o.o. se angajează să examineze fiecare reclamație în termen de până la 14 zile, iar dacă nu este posibil, să informeze clientul în această perioadă, când reclamația va fi examinată;
  • 9.3 Bolf Sp. z o.o. nu este producător de mărfuri. Producătorul este responsabil pentru garanția Bunurilor vândute în condițiile și termenul indicat pe cardul de garanție. În cazul în care documentul de garanție, prevede o astfel de posibilitate, Clientul poate depune o reclamație în cadrul garanției direct în serviciul autorizat, a cărui adresă este indicată în cardul de garanție. Contractul de vânzare începe cu preluarea bunurilor de către Consumator sau de o persoană terță desemnată de consumator alta decât curierul, iar în cazul contractului de vânzare care include mai multe lucruri de livrat separat, loturi sau părți- de la luarea în posesie până la ultimul Produs, lot sau parte.
    pentru alte contracte-de la ziua încheierii contractului
  • 9.4 Dacă reclamația este acceptată după emiterea facturii electronice cumpărătorul va primi o corectare a facturii electronice pentru care este deacord

X. Reclamație privind furnizarea serviciilor prin mijloace electronice.

  • 10.1 Vânzătorul este obligat să livreze Bunurile fără defecte și este responsabil față de Clientul care este Consumator de lipsa conformității produsului achiziționat în conformitate cu contractul de cumpărare-vanzare (garanție), în condiţiile prevăzute de Codul civil și Legea privind drepturile Consumatorilor. Răspunderea Vânzătorului în temeiul garanției este exclusă în raport cu Clienții care nu sunt Consumatori, și Legea privind drepturile consumatorilor. Răspunderea vânzătorului în temeiul garanției rămâne excluse în raport cu Clienții care nu sunt consumatori.
  • 10.2 Clientul este obligat imediat să informeze Bolf Sp. z o.o. despre orice nereguli sau pauze în funcționarea serviciului Magazinului Online;
  • 10.3 Neregularitatea legată de funcționarea Magazinului poate fi raportată de Client în scris la adresa: Bolf Sp. z o.o. , Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra, e-mail la adresa: shop@bolf.ro sau prin utilizarea formularului de contact;
  • 10.4 În reclamație Clientul trebuie să indice numele și familia, adresa de corespondență, tipul și data neregulilor legate de funcționarea Magazinului;
  • 10.5 Clientul care își exercită drepturile în temeiul garanției este obligat:
    • a. Să trimită produsul la retur pentru reparație sau schimbul pe un produs nou
    • b. în cazul retragerii din contract, returnați imediat produsele pe cheltuiala Vânzătorului la adresa: CzechLogistic – BOLF
    • VGP PARK (depozit FAN Courier)
      Intravilan Arad, DN69 FN
      310059 Arad
  • 10.6 Pentru a permite Vânzătorului să preia produsele, Clientul poate returna produsele reclamate prin orice curier care are în zona sa de domiciliu, nu avem o condiție să trimiteți cu un curier anume, puteți trimite cu orice firmă de curierat. Cele de mai sus se aplică în mod corespunzător pentru realizarea returnării produselor în cazul retragerii din contract conform prevederilor de garanție.

XI. Dispoziții finale

  • 11.1 Bolf Sp. z o.o. este proprietarul tuturor pozelor produselor, graficii, logo-uri și are drept de autor asupra acestora. Bolf Sp. z o.o. are deasemenea licențele necesare pentru crearea banerelor publicitare. Copierea, descărcarea, publicarea și folosirea acestora în scopul vânzării este interzisă și poate conduce la sancțiuni penale. Bolf Sp. z o.o. nu permite, utilizarea, distribuirea fără cunoștință și acord scris în rigoarea temeiului de revendicare a încălcării drepturilor de autor și a furtului de proprietate intelectuală;
  • 11.2 Soluționarea oricărui litigiu eventual între Bolf Sp. z o.o. și Client, care este consumator în sensul art 221 Codul Civil, va fi supus instanțelor judecătorești competente în conformitate cu prevederile dispozițiilor relevante din Codul de procedură Civilă;
  • 11.3 Soluționarea oricărui litigiu eventual între Bolf Sp. z o.o. și Client, care este Consumator în sensul art 221 Codul Civil, va fi supus instanțelor judecătorești competente datorită sediului Bolf Sp. z o.o. ;
  • 11.4 În chestiunile care nu intră sub incidența prezentului Regulament, se aplică prevederile Codului Civil, dispozițiile Legii privind serviciile electronice și alte prevederi relevante ale legilației române;
  • 11.5 În conformitate cu Regulamentul Parlamentului European și Consiliului (EU) nr 524/2013 din 21 mai 2013 privind sistemul online de soluționare a litigiilor de consum și modificările aduse Regulamentului (WE) nr 2006/2004 și directiva 2009/22/WE( Regulamentul privind ODR în litigiile privind consumatorii) ( Dz. Urz. UE.L Nr 165, str.1), Clienții au dreptul să soluționeze litigiile cu antreprenorii care conțin contracte de vânzare online sau contracte e furnizare a serviciilor în afara instanței prin intermediul platformei online a UE. Plângerea poate fi depusă pe formularul disponibil la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr
    Adresa de email Bolf Sp. z o.o. pentru scopul acestei proceduri shop@bolf.ro.
  • 11.6 Clientul care este consumator în România are dreptul de a lua în considerare reclamațiile: 1) prin intermediul activităților de mediere a inspectorilor de control, 2) de la instanțele judecătorești de consum de la inspecția comercială
  • 11.7 În situațiile care nu intră sub incidența prezentului Regulamentului, se aplică dispoziția legislației române, Codul Civil, Legea privind serviciile electronice, Legea privind drepturilor consumatorilor,Legea privind drepturile de autor și drepturi conexe și alte dispoziții relevante ale legislației române
  • 11.8 Părțile vor exclude aplicarea Convenției Națiunilor Unite privind contractele de vânzare internațională a mărfurilor
pixel